
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym. U nas masz więcej czasu na decyzję, bo aż 30 dni.
Zwrot zgłoś za pomocą e-mail na adres: sklep@creativeproducts.pl.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny Formularz Zwrotu i wyślij go na adres naszego magazynu wraz ze zwracanym produktem / produktami:
Creative Products Poland MK2
ul. Łukasiewicza 3
31-429 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria i instrukcje oraz kopię faktury.
Pamiętaj aby nie niszczyć opakowania produktów, np poprzez naklejenie listów przewozowych czy taśm. W wielu przypadkach opakowanie jest częścią produktu.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij Formularz Reklamacji i wyślij go za pomocą e-mail na adres: sklep@creativeproducts.pl.
Upewnij się, że wypełniłeś dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Poczekaj na kontakt obsługi sklepu, która potwierdzi przyjęcie reklamacji i określi czy koniecznie będzie jego odesłanie, czy po prostu otrzymasz nowy produkt. Obsługa skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych.
Uwaga! Możesz też samodzielnie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie, o ile będzie to konieczne.
Biuro Obsługi Klienta detalicznego pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-16. Zadzwoń: 784 805 132, lub napisz sklep@creativeproducts.pl.