Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym. U nas masz więcej czasu na decyzję, bo aż 30 dni.

Zwrot zgłoś za pomocą e-mail na adres: sklep@creativeproducts.pl

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny Formularz Zwrotu i wyślij go na adres naszego magazynu wraz ze zwracanym produktem / produktami: 

Creative Products Poland MK2
ul. Łukasiewicza 3
31-429 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria i instrukcje oraz kopię faktury.

Pamiętaj aby nie niszczyć opakowania produktów, np poprzez naklejenie listów przewozowych czy taśm. W wielu przypadkach opakowanie jest częścią produktu. 

 

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij Formularz Reklamacji i wyślij go za pomocą e-mail na adres: sklep@creativeproducts.pl.

Upewnij się, że wypełniłeś dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Poczekaj na kontakt obsługi sklepu, która potwierdzi przyjęcie reklamacji i określi czy koniecznie będzie jego odesłanie, czy po prostu otrzymasz nowy produkt. Obsługa skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych.

Uwaga! Możesz też samodzielnie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie, o ile będzie to konieczne.

Biuro Obsługi Klienta detalicznego pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-16. Zadzwoń: 784 805 132, lub napisz sklep@creativeproducts.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium